ZIMA JE TU!

Zopet je napočil čas, da obrišemo prah z opreme za tek na smučeh in čakamo v nizkem štartu.

Tekaški dan na smučeh bo v soboto, 6. februarja!

Koristi teka na smučeh

Tek na smučeh je ena najbolj zdravih oblik rekreacije. Primeren je za ljudi vseh starosti, ne glede na stopnjo fizične pripravljenosti. Velika prednost je dejstvo, da pri teku na smučeh uporabljamo mišice celega telesa, kar ga uvršča med najpopolnejše oblike rekreacije.

Pri teku na smučeh so aktivirane vse mišične skupine - tako mišice zgornjega in spodnjega dela telesa, kot tudi manjše mišice, ki skrbijo za stabilizacijo telesa. Le-te pomagajo ohranjati ravnotežni položaj in pripomorejo k boljši drži. 

V soboto, 6.2.2016, bomo organizirali Tekaški dan na smučeh na Pokljuki!

Tečaj je sestavljen iz teorije in prakse. Začetniki se boste naučili osnove klasične ali drsalne tehnike (vaša izbira), tisti bolj izkušeni pa boste izpopolnjevali in utrdili svojo tehniko teka. Na koncu se bomo skupaj odpravili na čudovit izlet po okoliški zimski pokrajini, pod strokovnim vodstvom naših izkušenih trenerjev!

Možna bo tudi izposoja opreme (smuči, palice, čevlji).

 

PROGRAM:

9:30 – zbor na peščenem parkirišču nasproti vojašnice

10:00 – Tečaj teka na smučeh (klasična in drsalna tehnika) in tek po čudoviti naravi

13:00 – Kosilo

14:15 – Tekaški izlet po Pokljuki

16:00 – Zaključek tekaškega dne

 

Prijave sprejemamo do četrtka, 4. februarja 2016. V primeru slabih razmer bomo datum in lokacijo spremenili.

 

2.Tekaški dan na smučeh 6.2.2016

€57

Izposoja celotne opreme za tek na smučeh znaša 10 eur na dan. Za vse Pulzovce je izposoja brezplačna.
  • tečaj teka na smučeh v majhni skupini
  • kosilo
  • voden pohod na smučeh
Prijavi se spodaj

Prijavnica za 2. tekaški dan na smučeh (6.2.2016)
Sending

tek_na_smuceh-3

tek_na_smuceh-2

Za zdravo srce, za zdrava pljuča, brez poškodb!

Tek na smučeh slovi kot najbolj optimalna aerobna vadba, pri kateri uporabljamo mišice celega telesa. Je ena najbolj zdravih oblik rekreacije, saj med vadbo krepimo srce in ožilje, izboljšamo pljučno kapaciteto in pretok kisika v krvi, zmanjšamo nivo holesterola, izboljšamo držo, izgubljamo kalorije, blažimo učinke stresa ter izboljšamo fizično kondicijo. Vadba je primerna za vse starosti, vse nivoje znanja in fizične pripravljenosti. Je učinkovita preventiva pred boleznimi srca in ožilja.

Pri teku na smučeh je možnost poškodbe sklepov in ligamentov zelo majhna. Sila, katero absorbirajo stopala, kolena in boki, je minimalna. Ker pete nimamo vpete v vez, je gibanje ves čas enakomerno, s tem pa se izognemo tudi poškodbam kolenskih vezi. Poleg vsega naštetega, tek na smučeh nudi tudi prijetno in zabavno druženje v naravi v zimskem času. 

 Če boste v zimskih dneh tekli na smučeh in morda potrebujete kakšen koristen nasvet za izboljšanje tehnike ali pa ste še začetnik in bi se radi naučili pravilne tehnike, ste lepo vabljeni, da se nam pridružite na katerem od naših tekaških dni na smučeh. 

Izkoristite vsak snežni dan!

Podari športni darilni bon

darilno_bon_webNaroči športni darilni bon


Prijavi se na Pulzove e-novice
Zaupaj nam svoj e-poštni naslov in bodi vedno na tekočem. Prejmi obvestila o dogodkih, novostih, …

Prijavi se


Naši partnerji in stranke

client_logos


Doseži svoj cilj hitro, z lahkoto
Treniraj v zelo majhni skupini, pod strokovnim vodstvom izkušenih trenerjev.

Zmanjšaj možnosti za poškodbe
Z izboljšanjem gibljivosti in moči.

Izboljšaj svoje splošno počutje
Ljudje, ki si vzamejo čas za redno telesno vadbo, so bolj produktivni in imajo več energije.

Naša obljuba
Če z našimi storitvami ne boste zadovoljni, vam povrnemo denar.