Nauči se pravilne
tehnike teka
na smučeh.





Kontaktiraj nas.
T: 040 810 669
E: info@pulzsport.si

Redni trening teka na smučeh v zelo majhnih skupinah!

Tek na smučeh je bil že od nekdaj znana kot ena najbolj zdravih oblik rekreacije. Primeren je za ljudi vseh starosti ne glede na stanje kondicije. To, da pri teku na smučeh uporabimo tudi mišice zgornjega dela telesa, ga uvršča med najpopolnejše oblike rekreacije, ki je ob enem zelo učinkovita tudi za nabiranje kondicije in porabe kalorij. Redno ukvarjanje s tekom blagodejno vpliva na vaše zdravje, izboljšuje prekrvavitev, pomaga pri zmanjševanju telesne teže, krepi srčno-žilni sistem in pripomore k dobremu počutju.

TRENIRAJ PAMETNO IN V NAJKRAJŠEM MOŽNEM ČASU DOSEŽI SVOJ CILJ. Pridruži se Pulz športu in zateči!

ZAKAJ PULZ ŠPORT?

PRI PULZ ŠPORTU TEČEMO DRUGAČE! Tekaški treningi na smučeh namreč potekajo v zelo majhnih skupinah in so prilagojeni posamezniku ter njegovim zmožnostim. Naši izkušeni trenerji se tako lahko individualno posvetijo vsakemu tekaču posebej in mu pomagajo do želenega cilja.

PREDNOSTI MAJHNIH SKUPIN?

  • Trening v zelo majhnih skupinah. Do največ 7 tekačev!
  • Individualen pristop, ki omogoča najhitrejši in zdrav napredek.
  • Več težavnostnih skupin v vsakem terminu.
  • Timski duh, zabava in prijateljsko druženje.
  • Strokoven in mlad tim, ki svoje teoretično znanje nadgrajuje z bogatimi atletskimi ter drugimi športnimi izkušnjami.
  • Trening prilagodimo tako, da je primeren tudi za POPOLNE začetnike in ljudi brez kakršnekoli kondicije! (več trenerjev, več skupin)

KAKO POTEKAJO NAŠI TRENINGI?

Treningi so primerni za vse! Tako za tiste, ki ste pravkar začeli kot tudi tiste, ki že z lahkoto pretečete več kilometrov skupaj.

ZAČETNIKI: lahkoten trening poteka v prijetni, majhni skupini s kombinacijo zabavnih, koristnih vaj za izboljšanje tehnike teka na smučeh in različnih krepilnih ter razteznih vaj. HITREJŠI IN IZKUŠENI TEKAČI: trening v prijetni in majhni skupini vsebuje zahtevnejše tekaške elemente z večjim poudarkom na vajah za moč, meritvah in testiranjih.

Vsaka vadbena ura je malce drugačna. Da tek ne postane monoton, ga večkrat prekinemo in popestrimo z raztezanjem ter vajami za moč, s katerimi krepimo naše telo. Ker se pri Pulz športu zavedamo, da je tehnika teka ključ do uspeha, se na vsakem treningu posvečamo tudi slednji, povemo kaj o zdravi prehrani in vse o tekaški opremi.

Na naših treningih tečemo skupaj s trenerjem! Tek na smučeh pri Pulz športu je prijeten, drugačen in zabaven.

Kaj še čakaš? Pridruži se nam!

LOKACIJA & TERMIN:

  • Dobimo se vsako sredo 17:00
  • na križišču ceste za Brdo in Poti spominov in tovarištva


Vadba poteka v vsakem vremenu. V primeru, da vremenske razmere ne bodo dopuščale izvedbe treninga, boste o tem pravočasno obveščeni.

CENA:

1 x tedensko: 33 eur / mesec
izposoja opreme: 15 eur / mesec
 

Prijavnica na redni trening teka na smučeh

Koristi teka na smučeh

Tek na smučeh je bil že od nekdaj znana kot ena najbolj zdravih oblik rekreacije. Primeren je za ljudi vseh starosti ne glede na stanje kondicije. To, da pri teku na smučeh uporabimo tudi mišice zgornjega dela telesa, ga uvršča med najpopolnejše oblike rekreacije, ki je ob enem zelo učinkovita tudi za nabiranje kondicije in porabe kalorij.

Vse mišične skupine so aktivirane, tako zgornjega kot spodnjega dela skeleta in tudi manjše mišice, ki skrbijo za stabilizacijo, ter nam pomagajo ohranjati ravnotežni položaj. S tem pripomoremo tudi k boljši drži.

Za zdravo srce, za zdrava pljuča, brez umetnih kolen! icon smile Tek na smučeh

Tek na smučeh je optimalna aerobna vadba. Med vadbo telo izloča hormone, ki nas sproščajo in nas spravijo v boljšo voljo. Vadba tako učinkuje tudi kot odličen anti-deprasiv. Ker pri teku na smučeh ne deluje ena sama mišičina skupina, ampak več njih, lahko vabo izvajamo dlje časa. Rezultat tega je, da dlje časa vzdržujemo visok srčni utrip in s tem ojačamo srčno mišico. Hitrejše, učinkovitejše bitje srca, spremlja tudi višja frekvenca dihanja, s čemer večamo pljučno kapaciteto in izboljšujemo pretok kisika v kri. Ena izmed prednosti jo tudi zmanjšanje holesterola v krvi. Logično je, da ob taki vadbi krepimo tudi žile, kar je dobra preventiva pred kardio-vaskularnimi boleznimi.

Tek na smučeh je vrsta rekreacije, pri kateri je možnost poškodbe sklepov in ligamentov zelo majhna. Za razliko od teka, je minimalna tudi sila, ki jo absorbirajo stopala, kolena in boki. Ker pri teku na smučeh nimamo pete vpete v vez in se v glavnem gibljemo samo v smeri naprej, se izognemo tudi vsem poškodbam kolenskih vezi, ki so na primer zelo obremenjene pri alpskem smučanju.

Poleg vsega naštetega, nam seveda tek na smučeh nudi tudi prijetno druženje, zabavo in uživanje v prečudoviti naravi. Tako da vam priporočam, da se odpravite na sneg, se soočite ter premagate zimski mraz in se naužijete prelepe narave, v kateri se lahko sproščate. Izkoristite vsak snežni dan!

Če tudi vi načrtujete, da boste v zimskih dneh tekli na smučeh in morda potrebujete še kakšen koristen nasvet za izboljšanje vaše tehnike oziroma ste začetnik in bi se radi naučili pravilne tehnike, ste lepo vabljeni, da se nam pridružite na katerem od naših tekaških dneh na smučeh.

Več informacij o tečajih in prijava na: www.teknasmuceh.si/izleti

Pri Pulzu imate poleg strokovnega vodstva zagotovljeno tudi dobro mero smeha, zabave in prijetnih trenutkov v dnevih, ko nas greje sonce ali dnevih, ko nas zasipuje sneg icon wink Tek na smučeh