Klasična tehnika teka na smučeh

Tehnika teka na smučeh se v grobem deli na klasično in drsalno tehniko, znotraj katerih obstaja več različnih elementov. Obvladovanje tehnik teka na smučeh zahteva od tekača predvsem odlično koordinacijo in ravnotežje.

Za izboljšanje tehnike teka na smučeh obstaja veliko zabavnih vaj, ki vam jih bodo naši izkušeni trenerji z veseljem zaupali na naših tečajih.

Več informacij o naših tečajih  in obrazec za prijavo najdete na: www.teknasmuceh.si/izleti

Klasična tehnika je osnovna tehnika pri teku na smučeh. Le-to naj bi začetnik najprej osvojil. Je preprosta in še najbolj podobna hoji. Praviloma jo izvajamo v smučinah na urejenih tekaški poteh.

Pri izvedbi klasične tehnike uporabljamo dvotaktni diagonalni korak, ki se uporablja v najrazličnejših okoliščinah.

Tehniko lahko razdelimo na štiri faze: osnovni položaj, priprava na odriv, odriv ter vračanje v osnovni položaj.

Osnovni položaj

  • Med drsenjem na eni nogi, na sprednji smučki, imamo trup rahlo pred-klonjen
  • Oporna noga je rahlo pokrčena in nosi celotno težo telesa, koleno pa je malo pred gležnjem
  • Zamašna noga je rahlo pokrčena v podaljšku trupa
  • Stopalo zamašne noge je dvignjeno od podlage
  • Roka na nasprotni strani odrivne noge je pred telesom, rahlo pokrčena, palica je nekoliko dvignjena od tal in krpljica je obrnjena v smeri nazaj
  • Roka na strani obremenjene noge je v zaročenju naravno iztegnjena, palica je v podaljšku roke

Priprava na odriv

  • Ob koncu drsenja tekač vbode prednjo palico pod kotom 70-80˚

Odriv

  • Odrivati se začnemo hkrati z odrivno roko in oporno nogo
  • Zadnja noga zamahne v smeri naprej in pride v stik s podlago
  • Ko pride stopalo v stik s podlago, gibanja ne zaključimo, ampak še naprej aktivno potiskamo nogo po podlagi v smeri naprej
  • Ko imamo zopet vso težo na sprednji nogi, se odriv zaključi
  • Zadnjo roko sproščeno potisnemo naprej

Vračanje v osnovni položaj

  • Sledi vzpostavljanje ravnotežnega položaja na eni nogi in ponovitev cikla z drugo, nasprotno roko in nogo
Podari športni darilni bon

darilno_bon_webNaroči športni darilni bon


Prijavi se na Pulzove e-novice
Zaupaj nam svoj e-poštni naslov in bodi vedno na tekočem. Prejmi obvestila o dogodkih, novostih, …

Prijavi se


Naši partnerji in stranke


Doseži svoj cilj hitro, z lahkoto
Treniraj v zelo majhni skupini, pod strokovnim vodstvom izkušenih trenerjev.

Zmanjšaj možnosti za poškodbe
Z izboljšanjem gibljivosti in moči.

Izboljšaj svoje splošno počutje
Ljudje, ki si vzamejo čas za redno telesno vadbo, so bolj produktivni in imajo več energije.

Naša obljuba
Če z našimi storitvami ne boste zadovoljni, vam povrnemo denar.